Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz

VLOŽIT INZERÁT

 
Pokud chcete pokračovat, prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.
Případná registrace Vám zabere jen několik vteřin.
PŘIHLÁSIT
REGISTROVAT
Jste právě zde:
(kliknutím na položku této navigace se přesunete do odpovídající sekce Infozóny)

Co dělat v případě, že prodávající nedodal službu nebo produkt?

V takovém případě je možné danou objednávku reklamovat u portálu CoPotrebujes.cz.

V případě, že jste jako platební metodu zvolili „Na účet CoPotrebujes“ nebo „Platební branou“, můžete využít ochranný program portálu Záruka vrácení peněz.

V případě, že jste zvolili jinou platební metodu, portál Vám nemůže samozřejmě vyplacené peníze vrátit. Může však prodávajícího penalizovat. Nejvyšším stupněm penalizace je úplné zrušení členství prodávajícího bez jakékoliv náhrady pro něj (tj. všechny placené služby, jako např. členství nebo vlastnictví potřebňáků propadají ve prospěch portálu CoPotrebujes.cz).

V průběhu šetření, týkajícího se reklamované objednávky, portál přihlíží pouze ke komunikaci v rámci dané objednávky. Ke komunikaci formou soukromých zpráv nebude přihlíženo.

Stejně tak při reklamaci nelze přihlížet k jakékoliv komunikaci mimo portál CoPotrebujes.cz.

Proto jednoznačně doporučujeme nekomunikovat k objednávce mimo portál.

 
0
Connecting
Please wait...
Poslat zprávu

Omlouváme se, ale nikdo z operátorů není online. Zanechte nám svůj dotaz a my Vám co nejdříve odpovíme.

Vaše jméno
* Email
* Napište Váš dotaz
Začněte konverzaci

Máte dotaz? Jsme tu pro Vás.

Vaše jméno
* Email
* Napište Váš dotaz
Zeptejte se nás
Zpětná vazba

Pomozte nám stát se lepšími! Pošlete nám jakýkoliv podnět nebo nápad.

Jaký je Váš názor na naše služby?