Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz Zkušební provoz

VLOŽIT INZERÁT

 
Pokud chcete pokračovat, prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.
Případná registrace Vám zabere jen několik vteřin.
PŘIHLÁSIT
REGISTROVAT
Jste právě zde:
(kliknutím na položku této navigace se přesunete do odpovídající sekce Infozóny)

Jaký je průběh objednávky na portálu?

K tomu, aby vznikla závazná objednávka, je třeba souhlasu obou stran, kupujícího i prodávajícího.

V případě, že při zadávání inzerátu v kolonce „Typ inzerátu“ zadáte volbu „prodávám tak, jak je, není třeba další komunikace s kupujícím“, automaticky jako inzerent dáváte svůj souhlas s uzavřením závazné objednávky.
Ten, kdo reaguje na takovýto Váš inzerát, potom závaznou objednávkou vyjadřuje souhlas ze své strany a potvrzením závazné objednávky je obchod uzavřen.

Pokud však při zadávání inzerátu v kolonce „Typ inzerátu“ zadáte volbu „potřebuji s kupujícím/prodávajícím domluvit podrobnosti“, nemůže ten, kdo reaguje na Váš inzerát, přímo nakoupit nebo prodat, musí na Váš inzerát nejprve reagovat (dodat další informace, vyjádřit se k ceně...).
Reakcí na Váš inzerát vznikne nezávazná objednávka. V průběhu konverzace k objednávce ji můžete kdykoliv buď odsouhlasit, nebo stornovat.
Po Vašem schválení může ten, kdo reagoval na Váš inzerát, provést závaznou objednávku.

Po uzavření závazné objednávky následují tyto kroky:

A) Potvrzení přijetí platby

Pokud jste zvolili jako platební metodu „Na účet CoPotrebujes“ nebo „Platební branou“, potvrzení o přijetí platby je automatické.

Pokud jste zvolili platební metodu „Na účet prodávajícího“ nebo „V hotovosti prodávajícímu“, je třeba, aby prodávající ve své správě objednávek potvrdil, že přijal tuto platbu.
Jste-li tedy prodávajícím, potvrďte ve své správě objednávek přijetí platby.
Jste-li kupujícím a platbu jste provedl(a), ale prodávající nepotvrdil její přijetí, můžete ho ve své správě objednávek upomenout.

B) Potvrzení o dodání

Jste-li kupujícím, je třeba, abyste potvrdil(a), že Vám prodávající dodal objednané služby nebo zboží.

Jste-li prodávajícím a potvrdil(a) jste dodání objednané služby nebo zboží, ale kupující nepotvrdil toto dodání, můžete ho ve své správě objednávek upomenout.

Doporučujeme upřednostňovat platební metody „Na účet CoPotrebujes“ a „Platební branou“. V těchto případech je pro Vás správa objednávek jednodušší a navíc se na všechny objednávky vztahuje ochranný program portálu „Vrácení peněz“ v případě problémů s prodávajícím.

 
0
Connecting
Please wait...
Poslat zprávu

Omlouváme se, ale nikdo z operátorů není online. Zanechte nám svůj dotaz a my Vám co nejdříve odpovíme.

Vaše jméno
* Email
* Napište Váš dotaz
Začněte konverzaci

Máte dotaz? Jsme tu pro Vás.

Vaše jméno
* Email
* Napište Váš dotaz
Zeptejte se nás
Zpětná vazba

Pomozte nám stát se lepšími! Pošlete nám jakýkoliv podnět nebo nápad.

Jaký je Váš názor na naše služby?